Zdrowa skóra, mocne mięśnie i kości

Jak się dowiadujemy chlorofilina jest w stanie zmniejszyć stan zapalny i ograniczyć wzrost bakterii w ranach skóry. Maści, które mają w składzie chlorofil są skuteczniejsze w leczeniu ran niż inne leki. Będą one zmniejszać ból i czas gojenia rany nawet o połowę. Chlorofilina może być skuteczna w łagodnych albo umiarkowanych zmianach trądzikowych.

Osoby, które mają trądzik i duże pory, które stosowały żel z chlorofiliną, mogły sobie z tym poradzić. Są już pewne dowody, które pokazują nam, że chlorofil będzie cenny dla zdrowia skóry z tego względu, że ma działanie przeciwwirusowe i to pozwala nam skutecznie zatrzymywać stany zapalne w okolicach jamy ustnej, przyspiesza gojenie się obszaru narządów płciowych zainfekowanych przez opryszczkę.

Magnez, który znajduje się w chlorofilu daje okazje do zmniejszenia napięcia, pozwala na relaks a także wzmacnia mięśnie. Zjadając zielone składniki będziemy dostarczać sporo magnezu. Spożywając chlorofil można także oczekiwać, że będziemy w stanie utrzymywać prawidłowo ciśnienie krwi. Osoby, które spożywają zielone warzywa mają zazwyczaj niższe ciśnienie krwi w porównaniu do tych, którzy nie będą nic robić. Stosowanie chlorofilu może pomagać w przypadku chorób układu naczyniowego i wystąpienia żylaków.

Odżywiona skóra

Jeśli ktoś spożywa zielone warzywa dostarcza witaminę K, ważny składnik, którego nasz organizm będzie potrzebował. Brak tej witaminy może powodować krwawienie. Dlatego ci, których dieta jest uboga w zielone warzywa liściaste powinni sięgać po suplementy z dodatkiem chlorofilu. Badania pokazują, że chlorofil poprawia metabolizm, zwiększa szansę na sukces, gdy ktoś będzie chciał się skutecznie odchudzać.

Odpowiednie ciśnienie oraz utrata wagi

Można oczekiwać, że zmniejszy się uczucie głodu, zapobiegać będzie można hipoglikemii u kobiet z nadwagą a także pokona się zły cholesterol. Ciemnozielone lub liściaste warzywa takie jak szpinak, pietruszka, zielona fasolka będą cennym źródłem naturalnego chlorofilu. Zielone glony takie jak chlorella są nam proponowane jako dodatkowe źródło chlorofilu, naturalny chlorofil nie jest tak stabilny jak chlorofilina i będzie on znacznie droższym, większość dostępnych suplementów posiada więc chlorofilinę

Dodatki chlorofilowe kupimy w większości sklepów ze zdrową żywnością. Jako dodatek występują różne spraye, maści, płyny, tabletki.. średnie dawki suplementów powinny być na poziomie między 100 a 300 mg dziennie w trzech dawkach.